..yAyA dak seNgaL..

Friday, January 8, 2010

Diz is for anyone who wanna know her news.. Memang aku still contect dia.. Tapi aku xleh gtw pape la k.. So sory.. Bnda cmne kitorg contect are so secret..
K meh aku cte.. Yaya sekarang alhamdulillah dah berubah.. Dia sekolah swasta agama at Alor Setar, Kedah.. So nak cari gi la turun sana.. Tp yg wat aku hapy sgt ngn dia cz dia dah pake 'buldah'... Alhamdulillah satu perubahan yg besar utk dia..
Oh.. Yaya dah xtinggal serdang.. Dia dah pindah Bangi tau.. Seksyen bape sory.. Aku xleh gtw.. lepas dia tamat belajar lagi 5 tahun aku akan bawa korg jmp dia k.. Dont worry.. Just keep in touch wit my blog so dat otak korg update psl dia.. Jgn outdated dah la..
Oh kpd adik Piky, K.yaya kim slm.. Daus J. yaya Mz u as her bro.. And halal kan la mkn minum dia selama ini.. jgn dipendam benci itu.. Lupakan la.. Segala hutang piutang kalu ade halalkan.. Kalo xnanti jmp tuntut la.. ja\gn mntak kat aku lak.. Dia a.k.a. adik kesygn aku nie pown byk hutang aku smp dia xnak aku beli pape tok dia dah..

* p/s : Bulan April insyaallah Aubty Linda (mum Yaya) akan selamat bersalin.. Mari kita sama2 doakan kandungan aubty yg lemah itu selamat melihat bumi & menjadi seorang anak yg soleh & solehah.. Ops... jgn lupa beli hadiah.. Kang kalo aku jmp, aku bagi..

0 comments:

Post a Comment

all da candies come from here Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino